Je peux lire! Niveau 1 : Je n'aime pas les chats by Hans WilhelmJe peux lire! Niveau 1 : Je n'aime pas les chats by Hans Wilhelm

Je peux lire! Niveau 1 : Je n'aime pas les chats

byHans WilhelmIllustratorHans Wilhelm

Paperback | January 1, 2010 | French

Pricing and Purchase Info

$7.99

Earn 40 plum® points

Out of stock online

Not available in stores

about

See below for English description.

Il y a un nouveau chaton dans la maison. Le petit chien est inquiet car la nouvelle venue risque d'attirer toute l'attention... Arrivera-t-il à s'entendre avec elle?

Nestor doesn't think the family needs a new pet. He's afraid the new kitten is going to get all of the attention. But when the neighborhood puppies laugh at her, Nestor feels protective of the tiny kitten. He learns that as his family gets bigger, so does his heart.

This gentle adventure invites beginning readers to celebrate the beauty of companionship.

Original title: Noodles: No New Pets

Hans Wilhelm est auteur et illustrateur d'origine allemande. Il a étudié l'administration et les arts avant de déménager en Afrique où il a travaillé pour une grande compagnie. Il a quitté son emploi pour voyager à travers le monde et trouver un endroit où il aimerait faire sa vie. C'est aux états-Unis qu'il s'est finalement s'installé...
I'll Always Love You
I'll Always Love You

by Hans Wilhelm

$8.99

In stock online

Available in stores

Tiger-Tiger, Is It True?: Four Questions to Make You Smile Again
Tiger-Tiger, Is It True?: Four Questions to Make You Smile Again

by Byron Katie

$16.93$20.95

In stock online

Not available in stores

Je peux lire! Niveau 1 : J'aime la pluie!
Je peux lire! Niveau 1 : J'aime la pluie!

by Hans Wilhelm

$7.99

Ships within 1-2 weeks

Available in stores

Shop this author
Title:Je peux lire! Niveau 1 : Je n'aime pas les chatsFormat:PaperbackDimensions:32 pages, 8.93 × 6.02 × 0.13 inPublished:January 1, 2010Publisher:Scholastic Canada LtdLanguage:French

The following ISBNs are associated with this title:

ISBN - 10:0545982979

ISBN - 13:9780545982979

Look for similar items by category:

Customer Reviews of Je peux lire! Niveau 1 : Je n'aime pas les chats

Reviews