Electoral Strategies And Political Marketing

deShaun BowlerÉditeurDavid M. Farrell

|anglais
17 novembre 1992|
Electoral Strategies And Political Marketing de Shaun Bowler
221,50 $
Couverture rigide
Obtenez 1 108 points privilègeᴹᴰ
Acheter en ligne
Livraison à une adresse
Expédition gratuite pour les commandes d’au moins 35 $
Cueillette en magasin
Pour savoir si la cueillette en magasin est offerte,
Trouver en magasin
Non vendu en magasin
Les prix et les offres peuvent différer de ceux en magasin

description

Despite the central importance of elections to representative democracy, there is no systematic study available of how exactly the parties wage their election campaigns. Examining recent elections in nine countries across three continents, there case studies, all following a common framework, are written by national experts and are based on detailed interviewing and research of the parties. The book includes a lengthy introduction; a comparative study on campaign ''effects''; and a detailed conclusion.
Titre :Electoral Strategies And Political Marketing
Format :Couverture rigide
Dimensions de l'article :245 pages, 8.5 X 5.51 X 0 po
Dimensions à l'expédition :245 pages, 8.5 X 5.51 X 0 po
Publié le :17 novembre 1992
Publié par :Palgrave Macmillan
Langue :anglais
Convient aux âges :Tous les âges
ISBN - 13 :9780333558942

Consulté récemment
|