Teaching Faculty How to Use Technology: Best Practices from Leading Institutions

30 août 2001|
Teaching Faculty How to Use Technology: Best Practices from Leading Institutions de Rhonda M. Epper
88,00 $
Couverture rigide
Obtenez 440 points privilègeᴹᴰ
1 % du produit net de ce livre aide les enfants des communautés à besoins élevés grâce à La Fondation Indigo pour l’amour de la lecture
Acheter en ligne
Livraison à une adresse
Expédition gratuite pour les commandes d’au moins 35 $
Cueillette en magasin
Pour savoir si la cueillette en magasin est offerte,
Trouver en magasin
Non vendu en magasin
Les prix et les offres peuvent différer de ceux en magasin

description

Teaching Faculty How to Use Technology covers the critical developments in the use of technology for college teaching in North America and worldwide. Despite the huge investments in campus network infrastructures, the most daunting challenge in implementing technology in college teaching is the training of faculty in the use of these new technologies. Key challenges for this critical task are discussed, including such issues as funding, technical and pedagogical training/support, organizational structures, reward systems, workload issues, multi-institutional collaboration, collective bargaining, and intellectual property.
A. W. (TONY) BATES is the Director of Distance Education and Technology at the University of British Columbia. RHONDA M. EPPER is Special Consultant, California State University, Office of the Chancellor.
Loading
Titre :Teaching Faculty How to Use Technology: Best Practices from Leading Institutions
Format :Couverture rigide
Dimensions de l'article :176 pages, 9.75 X 6.43 X 0.77 po
Dimensions à l'expédition :176 pages, 9.75 X 6.43 X 0.77 po
Publié le :30 août 2001
Publié par :Rowman & Littlefield Publishers
Langue :anglais
Convient aux âges :Tous les âges
ISBN - 13 :9781573563864

Consulté récemment
|